פריימריז ב'עבודה' • הדילים, התככים והאינטריגות

    ארי וידר 1 Comment on פריימריז ב'עבודה' • הדילים, התככים והאינטריגות
    13:58
    09.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on "שנזכה להתרפא מהמחשבות המדומיינות שארה"ב עוזרת לנו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    49 אלף בעלי זכות בחירה במפלגת העבודה יכולים להשפיע היום על הרכב הרשימה לכנסת, שעל פי הסקרים, אפשר כי תהיה מפלגת השלטון הבאה.

    הקרבות והאינטריגות בפריימריז רבים. על המקום הראשון מתמודדים ראש בראש איתן כבל ושלי יחימוביץ'. כבל זכה השבוע לתמיכה גבוהה בשל התמוטטותה של ביתו הקטנה, ובכך נגע לליבותיהם של רבים מהמצביעים.

    גם על משבצת האישה הראשונה ניטש מאבק עז. במתמודדות, סתיו שפיר, שלי יחימוביץ' ומירב מיכאלי, כאשר ההערכות בקרב גורמים פוליטיים במפלגה, היא שדווקא בשל המלחמה של יחימוביץ' וכבל עשויה דווקא סתיו שפיר הצעירה להפתיע ולהיות האישה הראשונה.

    קרב נוסף מתקיים  על המקום ה-19 שמשוריין לאשה חדשה. משתתפות בו איילת ורבין שנתמכת בידי יו"ר המפלגה בוז'י הרצוג, ועו"ד רויטל סוייד.

    מי שאמור להיבחר למקום ה-15 המשוריין למושבים הוא דני עטר.

    על משבצת הפנים החדשות ברשימה מתמודדים גלעד קריב הרפורמי, אלדד יניב ויוסי יונה, כאשר לטענת גורמים פוליטיים במפלגת העבודה, גלעד קריב מופיע ברשימות הדילים ואילו אלדד יניב זוכה לקולות החופשיים.

    על המקום המשוריין לקיבוצים ניטש מאבק בין שימי בראון ואיתן ברושי.

    וההערכות הן שח"כ נחמן שי עשוי להיפלט מהרשימה לכנסת .

    ומי מופיע ברשימות הדילים של איתן כבל. מלבדו כמובן מופיעים גם אראל מרגלית, מירב מיכאלי ודני עטר.

    גורם פוליטי במפלגת העבודה אומר לאתר 'קול חי': "אחוז ההצבעה כרגע עומד על כעשרים אחוז ומדובר באחוז די גבוה. במצב כזה נראה שאחוז ההצבעה יגיע לכ-50 אחוז, שזה יחסית נתון גבוה למפלגת העבודה, ובמידה שאכן כך יהיה הרי שהדילים לא בהכרח ינצחו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נקווה שהרב הרפורמי לא ייבחר